Analytics

vrijdag 11 december 2009

Crises en heroverwegingen maken energie los

De crises en de komende heroverwegingen veroorzaken veel maatschappelijk debat en ook creativiteit. Recentelijk kwam ik het zakenkabinet 2010 al tegen, deze week viel mijn ook op de New Dutch deal 2010. Robert van Oirschot en Mila Bouwense pleiten voor een 21e commissie die aan de slag die naar innovatie, investeringen en creativiteit kijkt.

Dit pleidooi kom ik op vele plekken tegen. Vraag die ik nu heb. Hoe kunnen we al deze creatieve en positieve energie op verschillende nu richten zodat dit elkaar versterkt?

Tot slot zie ik dat er veel aandacht gaat naar de heroverwegingen. Niet vergeten dat het komende half jaar ook de verkiezingsprogramma’s geschreven gaan worden ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten