Analytics

zaterdag 14 maart 2015

Overgangsweken richting nieuwe functie


Zo in het weekend voor de start van mijn nieuwe functie krijg ik terug op twee drukke weken. Maandag begin ik bij het Hoogwaterschermingsprogramma. Wat zijn de afgelopen weken om gevolgen!  Allereerst alvast het kennismaken met enkele nieuwe collega's en het regelen van praktische zaken.  Maar vooral ook het afronden van huidige werkzaamheden, en overdragen van werkzaamheden die ik ga laten vallen.

Op het gebied van innovatiegericht inkopen heb ik de afgelopen weken al veel zaken overgedragen aan collega's, met name als het gaat om implementatiewerkzaamheden binnen Rijkswaterstaat.  Wel blijf ik een van de ambassadeurs op dit thema.  Eind maart staat nog een dag Brussel op de agenda voor een consensus workshop van EIP Water. Ook ben ik donderdag aanstaande aanwezig bij de inkopers van de belastingdienst om in te gaan op innovatiegericht inkopen.

Maandag eerst aan de start met mijn nieuwe uitdaging bij het Hoogwaterschermingsprogramma. Ik heb er zin in!