Analytics

woensdag 23 december 2015

Winter in Hulshorst 2 - bijna kerst

Het zijn de laatste weken voor kerst, maar het lijkt af en toe wel voorjaar. Met deze temperaturen, is het in het bos en uit de wind prima te doen als de zon schijnt.  Dit weekend in een t-shirt buiten bezig geweest, en de winterdekens van de paarden kunnen af en toe gewoon af.

Zo voor kerst zijn het normaal al drukke weken, maar dit jaar komt daar nog de verbouwing bij.  Vorige week eerst het plaatsen van het HR++ glas, en later die week is de keuken van mijn ouders geplaatst.  Helaas was er een kast verkeerd besteld waardoor we de keuken nog niet helemaal af kunnen ronden, en o.a. de vaatwasser nog niet geplaatst kan worden.  Inmiddels hebben we het kozijn van de tussenwand geplaatst en zijn we op zoek naar lichtdoorlatend glas, waar je niet doorheen kan kijken en wat we allemaal mooi vinden.   Blijkt toch lastiger dan gedacht.

Op kantoor heb ik wel weer een slag gemaakt.  Mijn laatste boekenkast geplaatst en ook de laatste dozen met boeken en vakliteratuur weer uitgepakt.  Na 1,5 staat alles weer netjes in de kast.  Ik kwam ook wel weer wat boeken tegen die ik eigenlijk wel kwijt kan, dus in de kerstvakantie mijn verkoopaccount op bol.com maar even vullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten