Analytics

maandag 27 september 2010

Formatie op zijn eind?

Er is al weer een maand voorbij. De tijd vliegt, ik schrok van mijzelf toen ik zag hoe lang ik al niet geblogd heb. Laat ik maar als slecht excuus opvoeren dat het organiseren van de directeurenconferentie voor Verkeer en Waterstaat en het afronden van het schrijven van het contract voor de uitbreiding van de bediencapaciteit van de verkeerscentrale in Wolfheze een hoop tijd gevraagd hebben.  Leuke klussen en ik ben op beide prestaties erg trots. Half oktober gaat het contract voor de verkeerscentrale de markt op en ga ik met het projectteam de aanbestedingsfase in.

Wat er ook nog steeds niet ligt is een regeerakkoord. De laatste geruchten zijn dat het er morgen of uiterlijk woensdag gaat zijn, zodat daarna het CDA zijn congres kan houden. Het worden wat dat betreft boeiende weken, en ook vast weer heel erg druk.  Wordt vervolgd dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten