Analytics

woensdag 20 juli 2016

Trailer Icoon Afsluitdijk bekend gemaakt.

Ruim een jaar geleden heb ik geschreven dat de eerste ideeën voor Icoon Afsluitdijk bekend zijn gemaakt. Deze week is de 'Officiele Trailer'  van het project online gekomen.  Weer een nieuw stapje in het project. Bekijk de trailer hieronder.



Zelf ben ik inmiddels niet meer betrokken bij het project. Dit voorjaar hebben we geconcludeerd dat deze klus niet meer te combineren was met mijn reguliere werk bij het Hoogwaterbeschermingsprogramma.  Er is nu een nieuw projectteam aan de slag om het project te realiseren.  Ik blijf het project uiteraard volgen, want ik ben er toch enkele jaren behoorlijk druk mee geweest.

Een onderdeel van het icoon wat al wel bekend is, is de Afsluitdijk run.  Zie hier de website van dit event, met de mogelijkheid om je aan te melden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten