Analytics

zaterdag 13 juni 2015

We gaan naar de Veluwe - 4

We gaan naar de Veluwe!  Een plan waar we al jaren mee bezig zijn, een droom die uit gaat komen en opeens heel dicht bij is!

Komende maandag krijgen we de sleutel van onze woonboerderij. En dan gaan we beginnen.  In mijn laatste weekbericht op mijn werk heb ik geschreven dat ik de komende weken projectleider, schilder, klusser, verhuizer enzovoorts ga zijn.  Er komt een leuke maar drukke tijd aan.   En zo voelt het ook wel, de spanning om echt iets nieuws te gaan beginnen.

In die zin is het ook een kantelpunt. Van inpakken, en de laatste weken leven rondom de verhuisdozen, naar inrichten en uitpakken.  Misschien is die omwenteling na een jaar waarin we gewoond hebben in de wetenschap dat het tijdelijk was nog wel belangrijker. 

De laatste weken waren ook al hectisch.  Overdragen op het werk, en ondertussen de laatste zaken regelen voor het huis.  Spullen om de weilanden af te zetten, afhekpalen, de verhuizingen doorgeven enz.  Hulptroepen organiseren, enzovoorts. We zijn inmiddels ook zover dat we weten wat voor keuken we willen. Na de verhuizing pakken we dat verder op.

Maandag gaan we eerst genieten van het moment van sleuteloverdracht, en dan snel aan de slag met afplakband, schoonmaakammonia en verf.  Over twee weken komt de verhuiswagen. Ik ga proberen verslag te doen van de voortgang. Ik hoop dat het lukt.  Ik hoop ook dat het lukt om het internet goed over te zetten.  Mijn ervaring met KPN is dat het altijd goed werkt, maar er wel gemieter is als er iets verandert moeten worden.  Dat moment komt er weer aan, dus we zijn benieuwd.

Het blijven leuke en hectische tijden, ook de komende weken. Vanavond uit eten om alle 'botterpunten' op te maken, en morgen eten we nog een keer met de hele familie in het oude huis.  Het komt nu heel dicht bij allemaal.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten