Analytics

zaterdag 28 november 2015

over duurzaamheid, klimaat en de gevolgen er van


Deze week veel aandacht voor duurzaamheid en klimaat in de aanloop naar de klimaattop in Parijs.  Leuk om te zien, maar wel zo overdadig dat je er af en toe bijna allergisch van wordt.  Met name de publieke omroep heeft zoveel programma's dat het bijna indoctrinatie wordt.

Dan breng ik het maar terug tot mij eigen omgeving.  En daar gebeurd ook het een en ander. Onze subsidieaanvraag voor HR++ glas is door de gemeente Nunspeet in een week afgehandeld. Hulde, mooi voorbeeld dat iets bij de overheid niet lang hoeft te duren.  Inmiddels is al het glas ingemeten, we hebben een paar ramen met bogen er in,  volgende week of de week erop verwacht ik de glaszetter.  Ben erg benieuwd of we het plaatsen van het glas terug gaan zien in de gasrekening.

Op het werk de afgelopen weken gewerkt aan de ondersteuning van een STW-proposal om de implementatie van de nieuwe normering voor waterveiligheid te onderzoeken. Erg leuk om te doen, weer eens wat anders.  Ik mocht een hoorzitting voorzitten. Daar kwam ik nog een oud lid van het Innovatieplatform tegen, leuk om haar weer te spreken.  Afgelopen week zijn tevens de support letters de deur uit gegaan. Ben benieuwd, als je de lijst met inzendingen bekijkt op de site van STW is er toch wel de nodige concurrentie.

Op het werk is het ondertussen idioot druk. Zowel bij het HWBP als rondom de Afsluitdijk, dat is ook zichtbaar in het aantal posts op mijn blog. Excuus daarvoor.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten