De laatste weken zijn weer erg druk geweest. In Den Haag leek het na publicatie van de bedrijfslevenbrief weer even wat rustiger, maar inmiddels moet er weer veel geregeld worden voor de topsectoren. Hoe gaan we als Infrastructuur en Milieu samen met de collega's van het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie de samenwerking vormgeven en organiseren bij de topsectoren die voor ons belangrijk zijn? Genoeg te doen dus.
Binnen het departement spelen ook nog de nieuwe strategische kennis- en innovatieagenda. Deze krijgt een update dit jaar. En bij Rijkswaterstaat is men druk om het corporate Innovatieprogramma Rijkswaterstaat op te zetten. Leuke ontwikkelingen om bij te adviseren, die wel de nodige tijd en energie vragen. Tot slot begint ook de volgende innovatie-estafette zich aan te kondigen. Inmiddels begin langzaam aan de eerste vragen hierover weer binnen te druppelen.
In de directie in Den Haag is er de nodige dynamiek. Enerzijds zie je dat collega's om zich heen aan het kijken zijn, omdat wel duidelijk is dat er bij de centrale diensten het nodige gaat veranderen. Anderzijds gaat het werk gewoon door, en komen er nieuwe uitdagingen langs. Zo zijn we aan het kijken of de directie mee kan doen aan een pilot voor het nieuwe werken binnen het departement. Veel beweging daar dus, voor mijzelf bijzonder om dat mee te maken.
Bij Rijkswaterstaat nadert de aanbesteding van de verkeerscentrale het einde. Eind maart passeert de datum tot wanneer de gegadigden vragen mogen stellen en enkele weken later moeten de aanbiedingen binnen zijn. Nog een maandje dus. Ons eigen team was de laaste weken erg druk i.v.m. een aantal zaken die mee moesten in de Nota van Inlichtingen. Ik ben erg trots op mijn team. Zowel individueel en als team heeft ieder top gepresteerd toen de deadlines in zicht kwamen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten