Analytics

zaterdag 24 december 2011

Rustige week voor kerstreces

Deze week een rustige week gehad die voornamelijk in het teken stond van toewerken naar het kerstreces. Naar mate de week vorderde hadden er al steeds meer collega's vakantie.

Het begin van de week stond in het teken van industriele automatisering.  Afgelopen maandag hierover een gesprek gehad met de CFO van Rijkswaterstaat Er is nog wel wat werk te doen.  Dinsdag stond in het teken van de kerstmiddag en woensdag heb ik gebruikt om de laatste restpuntjes op het werk af te ronden.

Donderdag ben ik aanwezig geweest bij de promotie van Rutger van den Noort op de TU Delft. In zijn proefschrift getiteld Towards The End of Poverty legt Rutger een interessante stelling neer, namelijk dat je door het toepassen van het Global Poverty framework (GPF) en het Ciclisch Innovatiemodel de 'development aid sector' anders en effectiever kan organiseren.   Interessante materie, en ik zie ook wel paralellen met wat er met ontwikkelingsgeld in de watersector gebeurd. Tijdens de kerstvakantie maar eens het proefschrift wat uitgebreider doornemen.

Voor diegenen die op kerstavond nog niet te doen hebben, kan ik de kerstnachtdienst van doorbrekers aanraden.  Kom op tijd, het kan wel eens druk worden.  Ik wens iedereen gezegende kerstdagen toe.


Kerstnachtdienst 2011 from DoorBrekers on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten