Analytics

zondag 16 november 2014

Eindsprint m.b.t. innovatie en innovatiegericht inkopen.


Zo half november komt het eind van het jaar alweer in zicht. Toch is het nog alles behalve tijd voor de jaarsluiting. De komende weken moet er nog veel gebeuren.

Deze week heb ik voor het eerst de innovatieagenda Rijkswaterstaat fysiek in mijn handen gehad. Het is een prachtig boekje geworden. Een mooi resultaat van twee jaar lang werk met heel veel mensen van Rijkswaterstaat, marktpartijen, kennisinstellingen en andere overheden. Een mooie mijlpaal om trots op te zijn. Houd de website van RWS in de gaten, binnenkort gaat hij live.

Ook is deze week het Beleidskader Innovatiegericht Inkopen in het Engels opgeleverd. Dat is precies op tijd, want de belangstelling uit het buitenland is groot.  Eind november is de EU Innovation Procurement conferentie waar ik het beleidskader ga presenteren. Erg handig om hem dan ook in het Engels beschikbaar te hebben. Ik ga er vanuit dat dat er naar aanleiding van de presentatie en publicatie nog wel de nodige vragen vanuit het buitenland komen. Daar gaan we in december nog druk mee zijn.

Ook deze week, een dagje naar de Universiteit Twente voor de afstudeercommissie voor het meetinstrument voor innovatiegericht inkopen. Ik denk dat er een goed kwantitatief meetinstrument is ontwikkeld voor innovatiegericht inkopen. Deze week gaan we zien of de wetenschappelijke onderbouwing hiervan solide is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten