Analytics

zondag 27 juni 2010

hectische weken

Wie verwacht dat ik hier uitspraken ga doen over de formatie, zal ik maar meteen teleurstellen. Helaas. Het is nog erg rustig op de departementen zolang de partijen niet inhoudelijk aan het onderhandelen zijn.

Toch was er wel meer dan genoeg te doen de afgelopen weken. Begin dit jaar had ik gedacht dat eind juni wel een mooie periode voor opleidingen zou zijn. Niet dus. In een drukke week ben je opeens twee dagen weg naar een conferentieoord. Hoewel de cursus inhoudelijk erg interessant was, met dank aan de inspirerende cursusleiding, hakken die twee dagen er toch in.

Sinds 1 juni ben ik begonnen als technisch manager van de uitbreiding van de Verkeerscentrale Noord-Oost Nederland in Wolfheze. Spannend en leuk project, waarin naast bouwkunde ook de ICT-kant een hele prominente plaats heeft. Maar er gaat wel tijd in het project zitten.

Deze week is ook de periode van de uitjes en het afscheid. Vorige week met Jong VenW alvast afscheid genomen van Camiel Eurlings. Je weet maar nooit, als er opeens een nieuw Kabinet zit, komt het er niet meer van.  Afgelopen maandag was ook het afscheid van het Innovatieplatform. Goed om allerlei bekenden weer te zien. Maar het is wel heel definitief, en dat doet je ook wel wat. Het is toch een club waar ik bijna twee jaar heb door gebracht.

Het mooie weer komt nu ook wel lekker uit. Afgelopen donderdag afdelingsmiddag bij Rijkswaterstaat, kanotocht door Utrecht met aansluitend een BBQ, en natuurlijk voetbal kijken. Dinsdag gaan we verder met het slotuitje van de directie bij Verkeer en Waterstaat. Dat is op Scheveningen, dat gaat een hele mooie avond worden daar.

Voorlopig ga ik nog even door, de vakantie is pas in augustus. Iedereen die al eerder gaat een hele fijne vakantie toegewenst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten