Analytics

zondag 17 februari 2019

Smart Mobility - praatje bij verkeersnet academy

Eind januari heb ik een voordracht mogen houden bij de verkeersnet academy waarbij de slimme verkeerslichten centraal stonden.  Een bijzondere bijeenkomst omdat Midden Nederland de locatie was waar deze editie van de verkeersnet academy werd gehouden.  Onderdeel daarvan was een werkbezoek aan 'mijn' N201, om de werking van de slimme verkeerslichten in de praktijk te bekijken.

Het plenaire deel van de dag met de lezingen was in de Statenzaal van het provinciehuis.  Een prachtige zaal, heel bijzonder om op het podium van deze zaal de deelnemers aan deze dag toe te mogen spreken. Ik heb goede reacties gehad op mijn bijdrage en er nog 2 mooie zakelijke leads aan over gehouden. Daarmee is de dag voor mij in alle opzichten geslaagd.

Meer weten, bekijk hier de sheets van deze dag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten