Analytics

zaterdag 20 februari 2010

Kabinet valt!

Wat een week om weer te beginnen. Ik viel echt met mijn neus in de boter toen ik weer terug kwam van Wintersport. Irak debat, een dagje relatieve rust, en vervolgens de kabinetscrises. En nu op zaterdagmiddag zit ik achter mijn pc te bedenken wat dit allemaal weer betekend voor de komende week. Ongetwijfeld moet er veel gebeuren. In plaats van verkiezingen medio 2011, hebben we nu waarschijnlijk verkiezingen nog voor de zomer. Dat is wel even een ander perspectief. Waar de heroverwegingen eerst nog een opmaat naar de verkiezingen waren, zullen de rapporteren nu waarschijnlijk de inzet zijn van de verkiezingen.





Misschien is dat wel weer een voordeel. Laat alle partijen straks maar eens aangeven hoe én waarop zijn € 35 miljard willen gaan bezuiningen. Dan valt er in ieder geval echt iets te kiezen in het stemhokje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten