In het vorige blog schreef ik over de start van ons bedrijf. Inmiddels zijn we ruim twee weken verder en zie je dat alle administratieve processen beginnen te lopen. Kamer van Koophandel-nummer binnen. De belastingdienst heeft zich gemeld en heeft ook de benodigde BTW-nummers afgegeven. Ook het Ministerie van VWS heeft zich gemeld, en de eerste vragenlijsten zijn binnen. Inmiddels is ook de bankrekening geregeld, dat was niet dankzij maar ondanks de Rabobank. Tenslotte kwamen deze week ook de AGB-codes binnen, daarmee hebben we op dat vlak heel veel zaken afgevinkt.
Vorige week een hele belangrijke zorginhoudelijke stap gezet, door een samenwerking aan te gaan met Driestroom. Zij kunnen ons op een hele boel zaken ondersteunen en faciliteren, hier bloggen we binnenkort vast uitgebreider over.
De komende weken hard aan de slag om voor huidige kindje de indicatie en zorggelden om te hangen van de oude naar de nieuwe situatie. Dat gaat een leuke puzzel en leuke uitdaging worden. En ondertussen blijft de zorg natuurlijk gewoon door gaan. Want daar doen we het voor!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten