Analytics

woensdag 28 juni 2023

Update glasvezel - toegift

 In 2020 blogde ik voor het laatst over het glasvezel. Blij dat het glasvezel er na 4 jaar eindelijk lag.  Wat een vooruitgang is het geweest.   Mooi op tijd voor Corona, ik moet er niet aan denken als ik al die Teams-overleggen via een gammele ADSL verbinding had moeten uitzitten.  

En inmiddels is er niet 1 ipad maar zijn er vijf.  Dus na schooltijd komt het regelmatig voor dat ik aan het video-vergaderen ben.  Er zitten vier kinderen te gamen of Youtube te kijken. Danielle luistert een online luisterboek of kijkt een netflix-serie, en de TV staat gaan.   Dat was niet goed gegaan met onze ADSL-verbinding.  Maar nu draait het allemaal prima.

De financiĆ«le afhandeling heeft nog wel even geduurd.  De vastrechtvergoeding werd maar niet geind. Blijkbaar had Delta het geld niet nodig, hoewel het toch om een fors bedrag ging.  Ook hier blijkt de achterstelling van de provincie weer.  Glasvezel in de randstad was voor ons gratis in 2012.  Maar buiten de randstad moet je er anno 2020 zelf even € 1600,- bij leggen.  Want ja, de afstanden zijn groter he. 

Begin juni kwam de factuur dan toch. Spaarrekening iets leger, daar hadden we het geld maar even geparkeerd, iets leger.  Rente hebben we er die drie jaar niet over gehad. Maar ik heb er een leuk blogje aan over gehouden.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten