Analytics

maandag 21 december 2009

Resultaat commissie Innovatie publieke dienstverlening wordt zichtbaar.

Begin vorig jaar heb ik een aantal sessies meegedaan als innovatiebuddy bij een commissie van BZK. Leuke klus, waarbij je ook een aantal hele interessante mensen tegen komt. De afsluiting was een werkbezoek met Staatssecretaris Bijleveld van Binnenlandse Zaken aan de zorgwacht in Utrecht. Leuke bijeenkomst. Ook voor mij persoonlijk, mijn vrouw werkt in de zorg dus ik heb daar wel wat mee en heb er ook een mening over.

Maar het leven gaat door. Van collega’s nog wel eens de vraag gehad wat er nu met de resultaten van de commissie gebeurd is. Goed om te zien dat er wel degelijk wordt doorgepakt. Deze week kwam ik een uitvraag tegen voor een MKBA voor de zorgwacht, en ook op de website van het lectoraat Innovatie Publieke Sector kom ik diverse innovaties tegen die we geselecteerd hebben. Dat geeft een goed gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten