Analytics

zondag 23 augustus 2009

Innovatie-estafette krijgt vorm!







De komende 2 weken zijn belangrijke weken voor de innovatie-estafette Deze week is de laatste week waarin partijen bijdragen kunnen aanmelden. Nadat de aanmeldingen langzaam op gang komen begint het nu echt te lopen. Ik heb nog steeds enthousiast over het concept. Wij bewaken alleen de grote lijn, en het veld kan het programma vullen. Inmiddels zie je dat dat goed opgepikt worden. Uit allerlei hoeken komen voorstellen voor programma-invulling.

De eerste dagen van september worden belangrijk. Allereerst gaan we dan alle inzendingen in het programma zetten. Dit laten wij door mensen uit het veld doen, zelf kijken we alleen naar de samenhang. Leuke excersitie, ik hoop dat het leuk.
Ook gaat begin september de nieuwe website, met daarop de inschrijving online. Dan kunnen mensen die de conferentie willen bezoeken, zich ook echt gaan aanmelden. Voor ons ook hét moment de communicatie in te gaan zetten. Toch blijken we al behoorlijk bekend te zijn. Even googleén op innovatie-estafette levert nu al 266 hits op. Veel partijen hebben de bijeenkomst al in de agenda's of op hun website staan.
Ik heb er vandaag weer twee hits bij gemaakt. Allereerst deze blog, en ik heb het event aangemeld op events bij linkedin. Een tool waar ik zelf erg enthousiast over ben. Soms kom ik bij contacten nog wel eens hele leuke bijeenkomsten tegen.
Binnenkort vast meer over de innovatie-estafette. Het worden in ieder geval leuke en spannende weken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten