Analytics

vrijdag 18 januari 2019

Smart Mobility - jetnet opnamedag

Smart Mobility is een hot-topic.  Het is ook een thema waarop we nog veel nieuwe collega's zoeken.  Nu en in de toekomst.  Daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. Het was daarom erg leuk om mee te werken aan het filmreeks van Jet-net over techniek in de toekomst.  Trots om te laten zien hoe we als Rijkswaterstaat en Goedopweg werken aan de mobiliteit van de toekomst, en om een inkijkje te geven in wat je daar straks mee kan als je nu voor je profielkeuze staat.

Voor de kerstvakantie hebben we een middag filmopnamen gedraaid. Het was leuk om weer te doen, blijft bijzonder. Ik was onder de indruk van professionaliteit van het team dat langs kwam.   Dat valt je in de voorbereiding bij het doorlezen van de CV's op.  Het is knap als je dat ook ziet, merkt en voelt tijdens de draaimiddag.   Leuk en intensief om met zo'n groep mensen te werken.


De serie wordt gepresenteerd door Lize Korpershoek.  Ik kende haar nog niet, maar alle pubers in mijn omgeving gingen helemaal los toen ze haar naam hoorde. Blijkt een YouTube-BN'er te zijn. De post die zij van de draaidag op Instagram maakte leverde op mijn accounts al serieuze bezoekersstijgingen op, dus dat belooft nog wat.

Eind van de maand komt de film live. Ik ben heel erg benieuwd.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten