Analytics

donderdag 4 augustus 2016

Opleiding Innovatiegericht Inkopen voor de watersector


Sinds een aantal maanden ben ik betrokken bij een nieuwe uitdaging waar mijn huidige en eerdere werk allemaal samen komt.  Op uitnodiging van het Ministerie van Economische zaken neem ik deel aan de ontwikkeling en uitvoering van een opleiding innovatiegericht inkopen voor de watersector.  Bij de ontwikkeling kom ik veel oud-collega's van EZ en RVO tegen, ik kan mijn eigen kennis rondom innovatiegericht inkopen inbrengen. En de doelgroep 'watersector' kom ik natuurlijk in mijn huidige rol als teammanager kennis en innovatie bij het hoogwaterbeschermingsprogramma veel tegen.

Ik heb best hoge verwachtingen van de opleiding, en ben ook erg benieuwd hoe de opleiding in de sector gaat bevallen. Nieuwsgierig geworden, bekijk dan hier meer informatie over de opleiding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten