Analytics

zaterdag 25 juli 2015

Nadenken over een gezinshuis - 5

Het is al even geleden dat ik geblogd heb over de plannen voor een Gezinshuis, maar door de verhuizing en alles daar omheen is de tijd natuurlijk ook wel om gevlogen. Toch hebben we ook op dit vlak weer stappen gezet.

Allereerst zijn de Verklaringen omtrent het gedrag (VOG's) binnen.  Dat hadden we uiteraard wel verwacht, maar de route er naar toe was er weer een met veel hobbels.  Of het een vakantiekracht was weet ik niet, maar uiteindelijk had men bij de Gemeente Bunschoten 6 pogingen nodig om 2 goede VOG's aan te vragen, hoe ingewikkeld kan een ICT systeem waarin je de categorieën moet aanvinken nou zijn?  Best wel ingewikkeld blijkbaar, want het is eerst 4x mis gegaan. We hebben uiteindelijk 6 VOG's ontvangen, waarvan alleen de laatste twee goed waren. Het duurde wat langer, en ik heb (gelukkig) ook niet extra betaald.  Ben benieuwd of het Ministerie van Veiligheid en Justitie wel 6x kosten in rekening brengt bij de gemeente, misschien helpt het wat om dit soort onkunde te voorkomen.

Ook zijn Danielle en ik vorige week door een assessment gehaald.  Bijzonder, voor mij was het niet het eerste assessment, maar wel de eerste keer samen.  Ook de uitslag ben ik erg benieuwd naar omdat er dus ook gekeken gaat worden naar complementariteit.   Ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten