Analytics

zondag 7 mei 2023

1 jaar later - hoe verder met het blog

Wat gaan we doen met dit blog?  Na jaren van regelmaat, wil het de afgelopen jaren maar niet lukken om regelmatig te schrijven.  Is er dan niets te melden?  Natuurlijk wel.  Maar het is druk, er zijn andere dingen of ik denk er even niet aan.

Even heb ik gedacht om helemaal te stoppen en dit blog te verwijderen.  Maar dan kijk ik terug in de artikelen, in de contacten en in berichten die het mij heeft opgeleverd.  Daar zitten toch wel waardevolle dingen tussen.  Goede vruchtbare contacten, mooie reacties, en goede suggesties.

Een andere vorm dan? Schrijven is uit, als ik het de kinderen vraag. Die kijken alleen nog maar filmpjes op Youtube.  Maar om dat nou elke week te doen?    Niets voor mij.  En nog ingewikkelder om dat elke week te maken.

Toch maar schrijven dan maar.  Ik neem mij voor om dat weer (minimaal) wekelijks te doen. Kijken of het lukt.  Want dat verdient dit blog dan ook wel weer.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten